Sunday, July 8, 2012

Membezakan air mazi dan air mani

Assalamualaikum gegirls! *muah muah muah* Lama sungguh kiranya hamba tidak menjengah ke sini. Kesibukan yang melanda membuatkan hamba terlupa seketika.

Eheh... Kat sini aku cuma nak kongsi sikit je pengetahuan yang aku rasa tak semua gegirls tahu kecuali yang dah berkahwinlah. Ni untuk yang bakal nak berkahwin ni. Hehe. Korang pernah tak masa tengah syiok habis layan cerita korea ke vampire diaries ke, (ehem!) masa part-part yang merangsangkan pengaliran adrenaline dan tiba-tiba eh, dah basah spender! Pernah tak termusykil itu air mazi ke air mani? Haa..
Itu air mazi! Okay, air yang keluar dari alat sulit kita semua ni adalah air mazi melainkan cecair yang keluar akibat rangsangan anggota syahwat. Anggota syahwat tu tangan ke p***s ke, yang menyentuh klitoris atau keseluruhan vulva atau dengan merangsangkan pembukaan kemaluaan dengan alat penggetar. Maknanya kalau korang sengaja pi gesel-gesel vagina tu memang wajiblah pi mandi wajib. Hokayy?? 

Contoh alat penggetar. Sila ke sini untuk membeli. :p link

Dan semestinya bila dah keluar air mani ni, kalau waktu korang berpuasa, puasa itu dikira batal. By the way kalau onani pun dah haram so faham-faham sendiri lah dok? Ahaks. Till then, take care of your vagina for future happines! Kahkahkah!

p/s : Kalau ada yang terkurang dan perlu ditambah, silalah ye. :)



23 comments:

catherine- said...

wah!!! >>.<<

Anonymous said...

oh perempuan pun keluar air mani jugak ye? ingatkan lelaki je..

Anonymous said...

So if kuar air mazi tu puase xtrbatal la ek...

Ismey said...

yep. tak batal.

Anonymous said...

Kejap....
1) jadi yang keluar masa orgasma tu kira air mani?

2) kalau masa orgasma tak keluar cecair pun nak kena mandi hadas ke?

cuculempada said...

Siok

Anonymous said...

Cane nk bezakn antra 2 tu ? Dri segi wrna ke .....

cuculempada said...

Ok

cuculempada said...

Help Apa no hp mu main

Anonymous said...

Kekadang best jugak main jari kt situ, bila sye klimaks tu trpancutnya air mani kew? byk jugak la air mani sye hehe

rfah nura said...

macam mne nk beza kan air mazi dan air mani?? air mani tuh dea berlindir warna putih ker dan ade gumpalan putih mcm jelly?

rfah nura said...

macam mne nk beza kan air mazi dan air mani?? air mani tuh dea berlindir warna putih ker dan ade gumpalan putih mcm jelly?

rfah nura said...

macam mne nk beza kan air mazi dan air mani?? air mani tuh dea berlindir warna putih ker dan ade gumpalan putih mcm jelly?

Anonymous said...

air pepek

puteri nur aliya said...
This comment has been removed by the author.
puteri nur aliya said...

maknenye kene mandi junub ker niat mandi hadas besar?

Anonymous said...

mcm mane ni?tak tahuuu pon slame niii....musykillll....arghhhh

Suria-F said...

Ye ke banyak? Klimak brapa kali?

Suria-F said...

Mani warnanya putih.. Mazi mcm air paip.. Mani pekat dan mazi cair..

Suria-F said...

Ya.. Air mani pekat putih dan bau mcm klorin.. Mcm jelly pun ada jgak.. Air mazi cma cair dan licin.. Clear jgak..

Abu Bakar said...

oohh orang pompuan mencalap rupenye...huhu
tak baik, dosa tau...hehe

Anonymous said...

kalau time tgh main.masa first enjut.keluar kn zakar pastu ada air putih.maksudnya air mani lelaki atau perempuan ye?

Simah Mahmood said...

mna nk bli alat penggetar tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...