Tuesday, April 19, 2011

TANGLED

Greetings!

Yes, i am quite lame sebab baru tenguk cerita ni. Tapi tetap jugak nak bagitau semua orang. Bhahaha. Okey lets start to the point. Based on this film, I learned something. Love is not about how good is him but love is comes from the heart no matter how bad he is. Itu sebab ada yang pelik kenapa perempuan comel molek indah rupawan boleh jatuh sayang pada mat rempit. Err?


And one more thing about girls. They will automatically turn 360 degrees when they meet someone they loves. Penangan lelaki memang hebatkan. Kenapa kita tak dapat jadi sekebal mereka seego mereka. Sebab Tuhan dah ciptakan kita perempuan untuk melembutkan ego mereka, lelaki. Tapi kadang-kadang ego kita pun sama jugak nak naik tinggi-tinggi. So do I. Bagi aku, satu sebab sahaja kenapa aku buat macam tu. Aku cuma nak perhatian yang lebih dari dia, si kekasih. Mr Chocolate, lend me your arm, I miss it so much.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...