Pages

Thursday, May 19, 2011

Pasangan Songsang

Assalamualaikum,

Isu ini mungkin dipandang remeh buat sesetengah kalian yang Normal.Tapi kalau kalian lihat sekeliling, ini boleh dikatakan fenomena! Mungkin kalian juga tak sedar betapa seriusnya isu ini.

Perkataan Gay, Lesbian dan Pengkid. ya, itu aku kategorikan songsang.

1) Gay

Aku tiada pengalaman dengan gay, jadi aku tak mampu mengulas.Cuma aku dengar cerita kalau gay mereka cenderung tergoda kepada lelaki yang menjaga penampilan dan berbadan sasa.Dan mereka cenderung untuk menunjukkan minat terhadap org itu.

Alah macam perempuan yang menggeletis nk goda lelaki lah.Tahu?

2) Lesbian

Isu ini diperkatakan hebat.terutamanya di sekolah berasrama yg mana semuanya adalah perempuan.Maksudnya sekolah perempuan lah.Mereka dikatakan cenderung berpeluk, bercium dan jika mereka nak menggoda, mereka akan merapati seseorang itu dan menunjukkan kemesraan.bermula dengan pegang tangan.dan seterusnya.

Mereka susah nak dikenalpasti.Pengalaman kawan aku, katanya roomate dia lesbian, selalu tengok kalau dia menukar baju.Suka tengok perlakuan kita, suka perlakuan membelai.

3) Pengkid

Ini senang dikenal pasti.Penampilan mereka mudah di kesan iaitu 95% menyerupai lelaki.Dikatakan mereka selalu mendapat awek cun.Mungkin lelaki patut belajar dengan mereka kalau nak awek cun.

Pengalaman aku mengenali pengkid, sumpah dia cute, tergoda sikit.Ehe, mereka super caring, dah nama asal pun perempuan, mereka sangat memahami.Undeniable.Dan mereka sanggup buat apa sahaja.katanya mereka ada komuniti sendiri?

Aku tiada jawapan ini.Selaku wanita tulen dan menyukai hanyalah lelaki tulen, jujur aku tak memahami perasaan kalian.Mungkin ada sebab kalian menjadi begitu.

Jadi kalian pembaca 1001 perempuan yang telah atau bercadang terlibat dgn hubungan sonsang, renungkan ini :

1) Seberapa lama kalian akan berada dalam hubungan itu?

2) Bilakah ibu atau bapa kalian akan mendapat menantu yang sewajarnya?

3) Apa pandangan rakan kalian yang normal?

4) Bagaimana kekasih kalian nak mendapatkan zuriat? Tanpa organ alat sulit sewajarnya.

Aku pernah meluahkan kepada kekasih :

“Pengkid macam comel je, dah la sweet!!”

Jawabnya :

“Buat apa, bukan ada batang pun?”

Selamat tinggal. Hihi.

tumblr_lkzy92DQi41qb3045o1_500_large Tapi dia ni mewakili kesemua di atas



24 comments:

Danish. said...

Saya GAY, saya OK. Yea saya suka LELAKI.

Danish. said...

FirsttT!

eszol raar said...

saya nyahhh saya okay...jgn diskriminasi ai taw!

catherine- said...

aku takut pengkid oiii!

=="

Anisa Hang Tuah said...

kawan baik saya semunya gay & pondan.

tapi mereka sangat baik.

♛ Bini Ronaldo said...

@catherine : me too, but they look handsome!

@anisa hang tuah : undeniable, most of my friend yg pondan semua baik!

catherine- said...

@ar aku x pernah jumpa pengkid yg hensem. =="

Danish. said...

family yang kena mulakan dulu utk elakkan semua nie. pada guey this is because lack of love. kalau ada attention dari family everything will be okay tho insyaAllah. tak dinafikan byk faktor lain like lust and keinginan utk mencuba.

Sang Gabriel said...

nama saya bieber

NAJ HEBAT said...

AR gay.

Eszol nyah.

Ok. what else? woha!

catherine- said...

Naj: catherine- bisex! hahaha

♛ Bini Ronaldo said...

@catherine : -.- kalau jumpa pengkid comel aku bg tahu kau.kwn aku yg hensem tu tak ada fb, awek dia x bg katanya

@Naj : aku normal.kalau aku gay aku dah lama rogol kau beb.come here. ;D

♛ Bini Ronaldo said...

@gaban morka : tapi aku lg cantik dr kau, sekian :)

Ismira Ishak said...

Aku suka tengok perempuan cantik. Aku tengok macam nak telan. Aumm!

Amalia Auni said...

"buat apa? bukan ada batang pun."

ni yg penting ok.
hahaha

♛ Bini Ronaldo said...

@ismey : aku pun suka.terutamanya rambut panjang cantik dan pakai legging. tengok bontot diorg.semacam perasaan suka muncul

@Aurelis : yes, my bf is cute isn't?

raihanmaskuriy said...

aku........pernah experience. gegel tu dah nak kawen dah pon. huehuehue.

Kyra said...

Lesbian ke atau golongan yg suka pengkid ni bukan kesah pasal batang tu pun. Malah pakai yg batang plastik pun tolak. Katanya "i become a lesbian not because i can't get a man. it just that i don' want to be with them". ciao~

Unknown said...

Yup

Anonymous said...

so kmu mau dgn lelaki hanya sbb mereka ada batang dan pengkid tida batang ? you know what , i'm a lesbian and i'm proud to be leabian . we don't cara about batang and our lust . we just need a perfect love not a perfect pennis

Anonymous said...

Batang x pnting dlm cinta...

Anonymous said...

. Lmaoo �� Agreed !

Anonymous said...

. Freaking True .

Unknown said...

Sya ni cuma budak tomboy yng biasa... Dan sya takut pada lesbian sbab dorang agak mengoda... (´・_・`) tapi sya minat je ngan lesbian dan pengkid ni... Cuma jngan berlaku dlam idup sya ni suda la. Sya masih normal ヽ( ´¬`)ノ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...