Monday, May 9, 2011

TARAF

Asslamualaikun dan greetings (:

Lumrah dunia, perempuan selalu dikaitkan dengan semangat assabiyah yang dahsyat dan sifat dengki-mendengki sesama sendiri. Tak rasa bodoh ke?

Pantang tengok perempuan lain bergaya, lawa, bijak, peramah sikit, kau dah mengorek mencari lubang untuk kau bahan dia sedangkan kau cemburu kerana kau tak tak ada apa yang dia ada.

Itu sebab kau pantang clash dengan boyfriend je, mesti nak terjun KB Mall. Pleaselah, jangan fikir diri sendiri sempurna dan jangan nak pilih bulu dalam persahabatan. Yang kat atas tu nampak kau dengan peminta sedekah yang kudung kaki cacat mata tepi jalan tu sama je tarafnya. Oh, yang membezakan cuma iman. Think! ;)

kau = perempuan

4 comments:

gabanMorka said...

join group hot2 lah, then tikam kawan, join group hot lain lak

ismey said...

haha, tak payah nak hot sgtlah, kat SANA nanti lagi HOT pulak.

Amiey White said...

perempuan yg macam tu x lari dari nafsu ingin nampak sempurna hingga menjatuhkan kaum sendiri . tapi kalau untuk tujuan menegur amiey leh terima :)

D. Danish said...

@Amiey White - jika ditegur dengan elok semua org boleyh terima :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...